Social Media Tips

Instagram Marketing Hints

Social Media Tips

Instagram Marketing Hints

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارسال بار از کانادا به ایران ، حمل بار و دریافت بار از یک سری کشورهای دنیا مانند آلمان و انگلیس و کانادا و امریکا به دلایل مشکلات تحریمی و روابط بسته دیپلماتیک بسیار سخت و مشکل میباشد. بسیاری از مشتریان هستند که تقاضای خرید کالا و یا خدمات داخلی در کشورهای اروپایی و امریکایی دارند که بدلیل مشکلات تحریمی که عرض شد به مقصود خود نمیرسند.


کانادا دومین کشور پهناور جهان شمالی ترین کشور قاره آمریکا است. کانادا با تولید ناخالص داخلی اسمی در حدود ۱/۷۹ تریلیون دلار در جایگاه یازدهمین ‌اقتصاد بزرگ جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت.


پایتخت کانادا شهر اتاوا و شهرهای تورنتو ، مونترال ، ونکوور از مهمترین شهرهای این کشور می باشند. همچنین وندزو و برخی شهرهای دیگر مانند هالی ‌فکس، کیچنر، واترلو، ادمونتون و وینی ‌پگ از شهرهای مهم کانادا به شمار می روند. کانادا از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و در بین ۱۰ کشور اول تولید کننده جهان قرار می گیرد. اقتصاد کانادا از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است. بیشترین شرکت های تولیدی این کشور در دو استان کبک و انتاریو قرار دارند. از تولیدات کشور کانادا می توان به مواد غذایی، چوب و کاغذ، تولیدات فلزی، نفت و محصولات فراوان کشاورزی از جمله گندم، دانه‌های روغنی، میوه، سبزیجات و توتون اشاره کرد.

حمل هوایی از کانادا
حمل هوایی بار از کانادا به ایران راهی مناسب برای ارسال کالا به دیگر کشورهاست است. البته زمان در نظر گرفته شده یکی از معیارهایی است که افراد ترجیح میدهند از حمل هوایی استفاده میکنند  مدت زمان حمل بار از کانادا به صورت هوایی که بسته به ایرلاین و نوع ناوگان هوایی اعم از داخلی و خارجی متغیر بوده که معمولا بین 5 الی 7 روز می باشد.


اغلب کالاهایی که با حمل بار هوایی جابجا میشوند عبارت اند از: خشکبار ، میوه‌های‌ خشک ، سبزی‌های‌ خشک‌ ، ادویه ‌جات‌ ، دانه‏ های‌ خوراکی‌ و همچنین اسباب اثاثیه منزل این اقلام بیشتر با حمل هوایی ارسال میشوند.


حمل هوایی به کانادا و حمل بار از کانادا، از فرودگاه های بین المللی و مهم این کشور انجام می گیرد که شامل فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو (Toronto Pearson International Airport) با کد یاتا فرودگاه هایی مانند: YYZ )، فرودگاه بین المللی ونکوور (Vancouver International Airport) با کد یاتا ( YVR )، فرودگاه بین المللی اتاوا ( Ottawa International Airport ) با کد یاتا ( YOW )، فرودگاه کمبریج بی ( Cambridge Bay )Airport ) با کد یاتا ( YCB ) و فرودگاه شارلوت تاون ( Charlottetown Airport ) با کد یاتا ( YYG )
میباشد.


اما متاسفانه به دلیل تحریم ها مسیرهای پیشین قابل استفاده نیستند اما خوب در هر صورت ارسال کالا برای ساکنین کانادا به ایران امری است ضروری است بنابراین میخواهیم شما را با سایت baste.co آشنا کنیم تا دوباره بتوانید بسته های خود را در امنیت کامل و به راحتی از کانادا به ایران بفرستید.


حالا وقتشه که براتون توضیح بدیم که به چه صورت میتوانید دوباره کالای خود را در امنیت کامل و به راحت ترین شکل ممکن به دست آشنایان و یا خانواده ی خود برسانید.
ارسالbaste.co  با رفتن یک مسافر از کانادا به ایران صورت میگیرد و فقط کافیست هر زمانی که قادر بودید و دسترسی داشتید به سایت ما مراجعه کنید. 


  خوب در ابتدا نیاز است بسته ی خود را لیست کنید یعنی برروی Add Free Listing کلیک کنید و فرم مورد نیاز برای لیست کردن بسته ی ارسالیتون را پر کنید و حتما توجه داشته باشید که توضیحات را دقیق و کامل وارد میکنید, خوب حالا لیست شما آماده است و در انتها در سایت ما ذخیره باقی میماند, که شما در چه بازه ی زمانی از کدام منطقه کانادا به کدام شهر ایران میخواهید بسته خود را ارسال کنید, و اما در این قسمت میتوانید میزان هزینه ای که برای ارسال بستتون در نظر دارید هم ثبت کنید. به طور مثال من یک نامه برای ارسال به ایران لیست میکنم و 20$ برای کسی که با بردن نامه من به ایران موافقت کند در نظر میگیرم.


حال همه چیز برای ارسال بستتون آماده است فقط کافیست مسافران عزیزی که از کانادا به ایران   سفر میکنند فرم های لیست شده ی سایت baste.co را ببینند یا سرچ کنند و اگر بسته ای مطابق با    زمان پروازشون به ایران بود با شما تماس بگیرند, صحبت های تکمیل تری درمورد کالا و یا هزینه انتقال بسته شما به ایران داشته باشید و به همین راحتی با امنیت کامل دوباره بتوانید بسته خود را به ایران ارسال نمایید.

  • آلن ویسینجر
  • ۰
  • ۰
سوشیال مارکتینگ ابزاریست برای بدست آوردن ترافیک و توجه به طراحی وب سایت شما. برنامه های سوشیال مارکتینگ بیشتر بر ایجاد محتوا استوار است که باید به اشتراک گذاشته شود. هرچه میزان ترافیک و اشتراک گذاری بالاتر برود میزان اعتبار کسب و کار شما بالاتر خواهد رفت. این سبک بازاریابی به نوعی بازاریابی دهان به دهان با استفاده از اینترنت و ابزارهای آن است. بدلیل اینکه این ابزارها به راحتی در دسترس همگان است، تکرار و پرورش نام تجاری کسب و کار شما که یکی از اصول بازاریابی است را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر اینکه این سبک، ارزان قیمت است به تشکیل کمپین های بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند و افراد ناآگاهانه به تبلیغ رایگان تجارت شما می پردازند و آن را گسترش می دهند.
البته این را نیز در نظر داشته باشید که یکی از معیارهای رنک شما در موتورهای جستجو شبکه های اجتماعی و تعداد اشتراک گذاری و لایک های آنان به کسب و کارتان می باشد.
از طریق شبکه های اجتماعی مشتریان با شما تعامل نزدیک دارند و شما را در کنار خود احساس خواهند کرد. 

بهترین شبکه های اجتماعی برای تجارت کدام شبکه ها است؟


۱ . فیسبوک
۲ . گوگل پلاس
۳ . توییتر
۴ . Pinterest
5 . Instagram 

فیسبوک 

بزرگترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا
مجموعاً حدود ۱.۲۸ میلیارد یوزر و حدود ۱.۲۳ میلیارد یوزر فعال در ماه
روزانه حداقل ۷۵۷ میلیون نفر فیس بوک را چک میکنند و در آن فعالیت انجام می دهند!
تعداد یوزرهای فعال آسیایی فیس بوک (مقیم آسیا) در ماه حدود ۳۹۰ میلیون نفر است! (فیس بوک در چین مسدود است با این وجود حدود ۸۱ میلیون یوزر چینی هم دارد!)
۳۴% یوزرهای فیس بوک بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.
۴۵% یوزر های ۶۵ سال به بالای اینترنت، از فیس بوک هم استفاده میکنند!
بریتانیا بیشترین درصد یوزر فیس بوک نسبت به جمعیتش را دارد؛ حدود ۵۶.۴۸% و بعد خود آمریکا هست با حدود ۵۶.۴۵%.
۸۹% کاربران اینترنت در خاور میانه، از فیس بوک استفاده میکنند.
به طور میانگین روزانه حدود ۱۵۰۰ پست در تایم لاین هر یوزر فیس بوک، نمایش داده میشود.
روزانه حدود ۲۲ میلیارد بار، دکمه های لایک و شیر فیس بوک در سایتهایی که حدود ۷.۵ میلیون مورد هستند، نمایش داده می شود!
سهم شما از ۴.۵ میلیارد لایکی که روزانه در فیس بوک زده می شود، چقدر است؟
فیس بوک به عنوان پایگاهی از عکسهای شما: روزانه حدود ۳۵۰ میلیون عکس در فیس بوک آپلود میشود…!
و بطور میانگین روزانه حدود ۱۰ میلیارد پیام در فیس بوک رد و بدل میشود! فکر کنید که فقط یک پیام خود را بتوانید دست به دست بچرخانید و آن وقت بدون شک باید به فکر ارتقاء سرور خود باشید! 




source: onpost.co

گوگل پلاس

در مورد دو غول شبکه های اجتماعی دنیا هم داستان به همین شکل است، گوگل پلتفرمی بیشتر تجاری برای ارتباط بین بیزینسها و افراد متخصص و مشتریان ایجاد کرده است و فیس بوک محیطی است برای ارتباطات نزدیک تر و صمیمی تر و دوستانه تر.
تا سال ۲۰۱۳ یعنی دومین سال راه اندازی، گوگل پلاس حدود ۱۳۵ میلیون یوزر را جذب خود کرده بود و آمارهای سال ۲۰۱۴ حاکی از حضور ۱ میلیارد یوزر در گوگل پلاس هست!!!
گوگل پلاس ماهیانه ۳۰۰ میلیون یوزر اکتیو دارد!
و البته ماهیانه ۲۰ میلیون یوزر موبایل دارد که فقط با موبایل چک میکنند سایت را!
به طور میانگین خریدهایی که از مبدأ گوگل پلاس انجام شده، حدود ۴۰$ ارزش داشته است.
گوگل پلاس بدون شک به اندازه فیس بوک کاربر ندارد که هر روز اکتیو باشند و باز به اندازه فیس بوک فعالیت هم ندارند اما در هر صورت، به عنوان شبکه اجتماعی آینده، باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم و تا میتوانیم برای پیج گوگل پلاس بیزینس خود طرفدار و follower جمع کنیم.


توییتر

 اولین و بزرگترین شبکه میکروبلاگینگ دنیا.
دارای حدود یک میلیارد یوزر
ماهیانه حدود ۲۵۵ میلیون نفر از توییتر استفاده میکنند.
به طور متوسط، هر یوزر توییتر حدود ۲۰۸ دنبال کننده (follower) دارد.
۴۶% یوزرهای توییتر حداقل روزی یک بار به این سایت سر میزنند.
۴۵% یوزرهای توییتر بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.
جالب اینجاست که عربستان بیشترین تعداد یوزرهای فعال در توییتر را دارد!
در ماه حدود ۱۱۷ میلیون یوزر توییتر، توییت ارسال میکنند.
درآمد توییتر در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۴: ۲۵۰ میلیون دلار

Pinterest 

 شبکه اجتماعی محبوب و عکس محور.
آمارها نشان میدهد حدود ۷۰ میلیون عضو دارد.
۹۴% فعالیتها در این شبکه اجتماعی توسط خانمها انجام میشود.
۸۴% خانمهایی که به عضویت پینترست در می آیند، در این شبکه فعال باقی می مانند.
۸۵% یوزرهای پینترست را خانمها نشکیل میدهند… .
۴۹% یوزرهای پینترست از این سایت استفاده میکنند تا نیازی به ورق زدن کاتالوگها نداشته باشند.
و جالب اینجاست ۳۰% یوزرهایش آن را به مشاهده تلویزیون هم ترجیح میدهند!
محبوبترین مقصد یوزرهای پینترست که با کلیک روی پین ها وارد آن میشوند، بلاگ ها هستند.
همانطور که مشاهده میفرمایید با آمارهای فوق، ایده های زیادی در سر ایجاد میشود برای جذب ترافیک از این شبکه اجتماعی باز اما بیشتر زنانه! 

Instagram 

یک شبکه اجتماعی عکس محور دیگر. اوایل فقط یک اپلیکیشن برای آندروید بود و به سرعت خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب معرفی کرد!
دارای حدود ۲۰۰ میلیون یوزر.
چیزی حدود ۷۵ میلیون یوزر در روز از این سرویس استفاده میکنند!
بخش زیادی از یوزرهای این شبکه اجتماعی، افراد ۱۶ تا ۱۹ سال هستند؛ چیزی حدود ۲۳%.
۲۲% یوزرهای اینترنت در خاورمیانه هم کاربر اینستاگرام هستند.
و باز هم عربستان بیشترین تعداد یوزر در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است.
و البته فراموش نکنیم که پشت اینستاگرام همین فیس بوک عظیم هست و این یعنی پایداری در رشد… .


روش های جذب کاربر در سوشیال مدیا و سوشیال مارکتینگ چیست؟

 برای کاربران صفحه خود سوال هایی مطرح کنید که باعث تفکر آنها شود ،البته باید توجه داشته باشید که سوال هایی که در نظر دارید خیلی عمیق نباشد، بطوریکه طرفداران احساس کنند که جواب دادن به سوال شما بسیار سخت است. این یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی است، فقط کافیست سوال خود را بپرسید و منتظر پاسخ باشید. با استفاده از این تکنیک می توانید کاربران را به فعالیت، کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کنید.
سعی کنید مطالبی که برای کاربران خود پست می کنید حاوی اطلاعات مفیدی باشد شما می توانید این کار را از طریق مقاله های جالب و یا ویدئو های جذاب انجام دهید. اگر شما محتوای تازه و مرتبط را در صفحه خود قرار دهید، مطمئنا کاربران برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به صفحه شما باز می گردند.
معمولا آدرس وب سایت خود را در قسمتی از عکس بنویسید
با معرفی وب سایت خود، به ��اربران این پیغام را می رسانید که دقیقاً فعالیت های شما در چه زمینه ای است و این به انتقال بیشتر و بهتر اطلاعات به کاربران کمک می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بهتر بشناسند.
پست کردن محتوای مناسب در زمان مناسب
زمان پست گذاری یکی از عامل های بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی است. باید بدانید که چه ساعاتی از روز و چه روزهایی در هفته، کاربران دوست دارند با چه نوع محتوایی مواجه شوند و از چه مطالبی استفاده کنند.
بله، همین نکات ریز در بازاریابی اینترنتی است که می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد و شما را به سمت موفقیت سوق دهد.
به عنوان مثال پس از ساعت ناهار، اکثر افراد به دنبال پست های سرگرم کننده و خنده دار هستند تا ساعاتی را به استراحت بپردازند و از مشغله های کاری به دور باشند. به عنوان مثال اگر در این ساعات، مقاله ای بگذارید حتی اگر بسیار مفید باشد مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. زیرا در آن بازه زمانی کاربران نیازمند استراحت و سرگرمی هستند و جذب مقاله های علمی شما نمی شوند. 

source: here

  • آلن ویسینجر
  • ۰
  • ۰

انرژی الکتریکی یگانه پاسخ متخصصین برای جایگزینی با انرژی فسیلی است. این انرژی به سادگی نیاز بشر را به نور، گرما و سرما و حرکت ماشین آلات خواهد داد و برای محیط زیست نیز بسیار سالم تر از انرژیهای فسیلی است. اما مشکل اینجاست که بیشتر نیروگاههای برق، خود از انرژی فسیلی برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می کنند و هنوز با وجود پیشرفت تکنولوژی راندمان آنان بیش از 40 درصد نیست. نیروگاههای اتمی نیز که زمانی به عنوان جایگزین نیروگاههای فسیلی مطرح بودند به خاطر خطرات زیست محیطی بسیار وحشتناکی که دارند عملا از دایره انتخاب خارج شدند و در بسیاری از کشورهای پیشرفته ساخت این نیروگاهها ممنوع شده است.

راه حل جدید استفاده از انرژیهای تجدید پذیر طبیعی نظیر باد و انرژی خورشیدی است که در این مقاله قصد داریم به مزایای استفاده از نیروگاههای بادی بپردازیم. استفاده از نیروی باد به حدود 200 سال قبل از میلاد در ایران برای بیرون آوردن آب از چاه باز می گردد و نخستین آسیاب بادی نیز در قرن هفتم میلادی در منطقه سیستان ساخته شده است. اما نخستین آسیاب بادی در اروپا مربوط به قرن 11 میلادی است.

اولین توربین بادی برای تولید برق در سال 1887 در اسکاتلند ساخته شد و اولین توربین بادی بزرگ در مقیاس تولید مگاوات در سال 1941 در آمریکا ساخته شد و در حال حاضر سرعت تولید برق از انرژیهای نو از سرعت رشد تولید برق فسیلی در اتحادیه اروپا رشد بیشتری دارد. از سال 1380 تا 1386 ظرفیت تولید برق از نیروگاههای بادی در جهان از 19000 مگاوات به 95000 مگاوات افزایش یافته و در حال حاضر این صنعت با رشد سالانه 25 درصد هر سه سال دوبرابر می شود.

یکی از دلایل رشد استفاده از این نیروگاهها به پیشرفت سریع مهندسی مکانیک و استفاده از نرم افزارهای جدید برای طراحی پره ها ی توربینهای بادی و استفاده از مواد سبک در ساخت این پره ها برمی گردد. با استفاده از این طراحی، پره های توربین بادی بتوانند حداکثر بهره را از انرژی باد ببرند.

عامل دیگر در توسعه این نیروگاهها، پیشرفت در مهندسی برق و استفاده از ژنراتورهای آسنکرون جدید و ژنراتورهای شار محور با راندمان بسیار بالا است. نیروگاههای بادی به تعداد زیاد در مناطقی که به آنها مزارع بادی می گویند متمرکز شده اند. این توربینها توسط برنامه های پیشرفته کامپیوتری کنترل و اداره می شود. برنامه نویسان کامپیوتر ، این برنامه ها را به گونه ای نوشته اند که جهت چرخش پره ها متناسب با میزان باد تغییر یابد. به صورتیکه در زمانی که وزش باد کم است، پره ها بیشترین سطح تماس را با باد دارند و در زمان وزش بادهای سخت و طوفان پره ها کمترین سطح تماس با باد را پیدا می کنند.

سازه اصلی و دکلهای مربوط به این توربینها نیز توسط مهندسین عمران و سازه با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای طراحی سازه به گونه ای طراحی می شوند که ضمن تحمل وزن توربین و ژنراتور که در بالاترین نقطه دکل نصب می شود، تحمل تندترین طوفانها و زمین لرزه ها را داشته باشند.

کشور ما ایران نیز به دلیل داشتن وسعت بزرگ و تنوع آب و هوا و اقلیم، و همینطور داشتن ارتفاع بالا و مناطق کوهستانی زیاد از مناسبترین مکانهای جهان برای نصب نیروگاههای بادی در مقیاس انبوه است. اما متاسفانه در حال حاظر سهم نیروگاههای بادی در تولید برق در ایران بسیار ناچیز است. هم اکنون حدود  160مگاوات ظرفیت تولید برق نیروگاههای بادی ایران است که در برابر 62000مگاوات ظرفیت نیروگاههای بادی چین بسیار بسیار ناچیز است. در حالیکه تکنولوژی ساخت نیروگاههای بادی نسبت به سایر نیروگاهها بسیار ساده تر است و در صورت سرمایه گذاری مناسب، صنایع کشور توان داخلی سازی زیادی در این زمینه دارند. امیدواریم در آینده شاهد تحولی در زمینه ساخت و بهره برداری از این نیروگاهها در کشور باشیم.

منبع:

https://vatanjob.com/wind-power-plants-in-energy-production

  • آلن ویسینجر